Om man kanske skulle gå och lägga sig?

Mathilda drog nyss och jag är svinigt trött. sitter här och lyssnar på Gessle orkar inte byta låt, den där jävla touchen jag har på datan måste ha en skruv lös eller något, har jag använt den för mycket eller varför funkar den inte? Snart ska jag krypa ner under täcket och det ska bli jävligt skönt.. Det har faktiskt vart en rätt lång dag. Vaknade redan vid halv sju kunde inte somna om då, så fick gå upp. Försökte jag trycka i mig frukost men det gick inget vidare och tillslut blev det ett glas blåbärs soppa, ljuvligt. hihi. Sen har jag vart i sporthallen sen halv nio och spelat Badminton. Gick väl sådär men ändå ganska bra. Haft världens huvudvärk HELA dagen och halva min fot är lila, blå(?) vilket gör rätt ont. Nej nu ska jag sluta klaga, Mathilda var ju här och livade upp stämingen, säger bara den tjejen är knäpp =D. Vi snaackade lite och så, och jag kan väl säga såhär, ni vill inte veta vad dagens "samtalsämne" handlade om. Hehe. Nej nu ska jag sluta skriva faktum är att jag är så jäkla trött och jag vet inte ens vad jag skriver, thats bad. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fefroni på den bilden

2010-03-07 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0