hehe


SENASTE
1. Kompisen du träffade:
Mathilda
2. Personen du pratade i telefon med: Pontus
3. Du fick SMS av: Oskie
4. Du kramade: Oskie

IDAG
5. Kläder: Just nu? eller innan? Aja först jeans.. sen spring kläder? och nu sitter jag här och känner mig jätte tattig med mjukisbyxor och en ful tjocktröja..
6. Bättre än igår: NEJ åhnej

IMORGON
7. Är det: Tisdag faktiskt 14 juni med :)
8. Planer: Springer väl en runda som idag och sen kanske jag ska vara hundvakt. Japp hundrädda carro ska passa en liten hund. YEH
9. Något tråkigt som händer imorgon: Tråkigt? nja, hoppas mera på en rolig dag :)

FAVORIT
10. Nummer: 14
11. Färg: Alla typ
12. Årstid: Sommar och höst
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? Sådär lite upp och ner.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse? Bäddade sängen.
16. Vad åt du sist? Åt en banan för några timmar sen
17. Vad irriterar du dig på? Inget
18. Tror du på distansförållanden? nee eller ne :P
19. Vem tänker du på just nu? Tänker på mig själv<3
20. Tror du att personen tänker på dig med? jaaaaaaaaaaaaaa.
21. Vart reste du sist? Reste? hem
22. Vad gjorde du igår kväll? Igår kväll myste jag med  Hagrid och Mathida. De va najs :*
23. Liknar du din mamma eller pappa? Alla säger att jag är lik min mor :)
24. Ler du ofta? =)
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet? love
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Japp
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? vit

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? dom tar inte slut
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Hahaha jaaa, men det hör till! Och sen är det manligt :)

GLÄDJE
32. Är du en glad person? jorå
33. Vad gör dig glad? Gladisar
34. Önskar du att du var lyckligare? nja
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? ja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? jadå
41. Är du kär? nje

HAT
42. Vem hatar du verkligen? Ingen
43. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
44. Är du en mobbare? nej
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
46. Har du blivit sviken någon gång? Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan? Älskar
48. Favoritämne?Idrott
49. Värsta ämne: Engelska
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? jaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

Mycket trevlig lista du har ;)

2010-06-15 @ 22:24:59
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0