Sanningen är att utan dig är ja ingenting värd.

Idag jag är sentimental. Besviken. Ledsen. Arg? nej mest ledsen.


Sprang med Amelie idag, vi sprang lite mera än en mil. Min Supercykel som inte längre är någon supercykel gick sönder yttligare, kedjan flög bort. Så jag och Amelie fick försöka laga den och det var fan dagens, såklart att man inte kan trampa när cyklen är låst, det tog oss cirka en kvart att lista ut. Aja det gick tillslut. Jag har förresten ätit jordgubbar idag i massor. Det var lite roligt för att när jag skulle åka och köpa dem så sa jag att jag bara skulle ha en låda. Och så frågade han mig om jag inte ville ha flera så jag fick flera, snarare tre liter. haha fett snällt :D

Nu ska jag sova, tycka synd om mig själv och vakna imorgon redo för en spring tur innan jag färgar Sandras hår brunt, äntligen!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0