Boy your love is wricked

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon åker jag till Stockholm, skönt att man slipper åka bussen och får skjuts dit, att åka buss i sex timmar när det är såhär varmt är INTE roligt. Hörde att det skulle vara typ trettio grader imorgon. Aja. Jag har nästan packat klart, jag trodde att jag var helt klar innan. När jag precis stängd den propp fyllda väskan inser jag att jag glömt skor, typ conversen och jogging skorna, surt! Tar tag i det imorgon i stället för för jag orkar verkligen inte nu. Plus att vi åker inte förens tre så jag har gott om tid :)

 

Säger godnatt nu och lägger mig och kollar på Filmen ”The invisible” som nyss började på femman. Ska tydligen vara bra.

Godnatt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0