Aldrig riktigt slut

Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll. Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll. Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt. Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt. För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen. Det kanske passar nån, men inte mig och inte än. Jag säger vad jag vill, skit samma om nån skräms. Som det blir pinsamt för en del, så är det ändå dom som skäms. Jag har gjort fel ibland, jag vet, men ingen mening att ge opp. Jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp. Och jag vill hellre bli en sån, så har jag lärt mig det igen. För det finns nåt bra och stort i alla om och alla men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0