Hey you, I did some things but that's the old me, and now you wanna get me back and you gonna show me. So you walk around like you don't know me







Haha. Bilder från helgen, Mera vågar jag inte lägga in haha. Slutade på tredje plats i dubblen. och sen fick man inget pris, blev lite besviken faktiskt. hehe ;R

Tjena grabbar! har jag inte gjort så mycket. Gick upp vid sex, har väl vaknat ungefär en gång i timmen inatt. Har nog aldrig mått så dålig som igår, ärligt. Mådde bättre när jag vaknade så det var väl inget. Packade och åkte till värnamo, men vi åkte ut i semin som sagt. Sen har jag bara vart hemma hela dagen förutom när jag var ute och gick då :P.. KUL dag! Nu ska jag gå och göra min engelska läxa och sen lägga mig och sova, för det behöver jag verkligen. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0