Hjärtat försvann.



Hejsan länge sen eller vadå? Jag vet varken ut eller in längre. Lovet är snart slut det har gått väldigt snabbt tycker jag. Idag har har hunnit med att plugga lite biologi. Tränat har jag gjort också vilket känns väldigt bra även om det inte var så bra träning. Usch vad jag klagar. På allting i princip. Imorgon ska jag upp till skolan för utvecklingsamtal, kul va?. Sen efter de blir det nog till att tagga inför kvällen som ska bli bra. =) Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon film. Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du får hänga med mig o handla lite smått o gott te kvällen med :)

2010-01-07 @ 23:54:14
URL: http://mathielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0