Vet vad jag vill nu så stanna till, du har faktiskt inget val.


Innnan vi gick ut. haha. Snabba var vi ;)

Kände att det kanske var dags att skriva lite här har vart ganska dåligt med uppdrateringar här,men det här får bli första inlägget 2010, great=) Hade skit trevligt igår, med världens finaste människor, och i princip allt var bra! Finns ju undantag dock. Kvällen började hos Marina som bor någonstans på henja och slutade hos hanna! Hade ungefär 50 bilder på mobilen någon dyker väl förhoppningsvis in här..  Idag ska jag nog inte göra så mycket bara ta det lungt och tagga inför imorgon, är väääääääääääääldigt nervös men det ska nog gå bra ändå hoppas jag! PUUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: frida

hahah :D

jag mår bra, hur är det med dig då?

2010-01-02 @ 19:10:07
URL: http://bommen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är ni samms nu?

har du nyktrat till ha ha ha du är rolig du.

En beundrare

2010-01-03 @ 18:08:59
Postat av: caroline

haha.. när var vi osams?

vem är de? :P

2010-01-03 @ 22:54:41
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0