You give me strength

Kom hem för några minuter sen har vart och tränat badminton i två timmar! Super skönt. Vet ni vad som hände innan? Blev as arg på kattfan som vällte ut mitt glas med bubbelvatten... visserligen hade jag ställt det på golvet, men ändå. Sen när jag väl städat upp och hämtat ett nytt glas, vad gör jag? Jo min feta arm välter ner glaset som står på bordet i mitt rum, så att det åker ner på golvet och går sönder. Vad gör jag sen? Tar upp alla bitar och ställer det på min tv för att hämta något att torka med. Vad händer? Glaset glider ner från teven och går i tusen bitar = min eftermiddag. Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte orsakar flera olyckor. haha. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0