Jag och mina listor.

Lovar du att vara ärlig? Ja, såklart.

Du heter: Caroline Johansson

Smeknamn: Carro?

Beroende av: Träna tror jag.

Vadbehöver du mest just nu: Jag behöver energi till att plugga, hoho.

Vad tror folk om dig? Fråga folk?

Stämmer det? ...

Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte känna att jag måste imponera på någon.

Hur imponerar man på dig? Man imponerar på mig genom att vara rak, ärlig och stå för det man tycker. Det är starkt att göra det!

Brukar du skratta för dig själv? jaaaaaaaa. Alltid typ.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Haha okej ska inte ljuga det står: "Goodmorning yao <3"
hehe

Var bor du? Gislaved

Trivs du där: helt ok

Äger du några converse: Nej men kollade på ett par vita igår, tror det blir ett par sen =)

Brukar du bli för full: Haha. Nej.

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk i mot något: Inte vad jag vet.

Har du haft sex idag: Nix

Hur svarar du i mobilen: "hej det är caroline" hatar att säga mitt namn egentligen så numera säger jag väl "ah hej"  typ huhu.

Vem ringde dig senast? Johannes

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Svarade inte haha.. Tror de va när jag pratade om mamma hon undrade vart jag var och sa att jag skulle hem å äta. -.-

Antal timmar sömn inatt: Somnade vid 1, vaknade halv 8. Räkna

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Hehe, nej.

När mår du bra: Jag mår bra när jag får träna. När jag träffar mina vänner. Finns massa??

När blev du fotad senast: Igår av mig själv, hoh

Hur känner du dig nu: Sådär. Min mage är svuuullen och det gör ont.

Vanligaste färg på dina kläder: Det måste vara svart eller vitt. Tråkigt nog.

Vad saknar du: En person, pappsen lillesyrran. Storstan. Förr. OSV.

Hade du en bra kväll igår: Satt till ett och pluggade.. nja

Favorit dryck på morgonen: TEEE eller iskallt vatten.

Rakar du benen: Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent. Ofta långt efter tolv...

Är du blyg? Nja, eller jo. Ibland

Sysslar du med någon idrott: Javisst.

Vill du hellre ha mail än brev: Jag får hellre brev. Åh, det är så mysigt!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: neje

Har du spytt offentligt: Jag har spytt på en offentlig toalett, men det är ju inte ute bland folk, om man säger så.

Är du nöjd med ditt liv: Det är väl helt okay. Jag ska inte vara dum och klaga, det finns många som har det värre.

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Imorgon, pluggar, tränar pluggar tills jag somnar.

Vad är det värsta du vet? Falska människor, människor som inte står för det dom tycker utan vänder kappan efter vinden, folk som ljuger eller eller sårar bara för att dom tycker att det är roligt... djurplågeri, mobbning, folk som ser ned på andra, förtryck. Våldtäckter, överfall. Typ det. Och så himla mycket mer.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ärligt talat så har jag ingen koll. Ibland lite mer, ibland lite mindre. Jag och pengar går inte hand i hand.

Vad längtar du till? Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? Ja vafan hette de.. Ska kolla de =D

Vad är det finaste du fått?
Mitt badminton rack, hahah skojar! Vet inte faktiskt.. =)

En speciell dag du minns: Finns de många av

Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu: Ja. Nej. JO det gör jag

Om fem månader: Vet la inte jag

Du samlar på: Samlar inte

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer ingen.

Gillar du golf: NEJ. Fyfan vad det är tråkigt, och sämst är jag också på det.

Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja jösses. Jag gråter jämt. Varje dag typ.

När grät du senast: Igår?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Gett bort de.

Bär du glasögon eller linser: Nein

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oj. Ganska tidigt.

Vill du ha barn: Ja! Maassa

Hur vig är du: Jag är faktiskt lite vig numera!

Är du musikalisk? Hm, nej. Ingen taktkänsla har jag heller.

Vad dricker du helst när du är törstig: Helst? Vatten med isbitar.

Vilken är din favoritglass: TWISTER!!

Tycker du om sushi: nee.

Vad äter du helst när du ser på film: Vet inte.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nopp.

Har du tandläkarskräck: Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och, beror på hur jag lägger upp mina vanor. Somnar jag tidigare går jag upp tidigare.

Vilken ögonfärg har du: Blå. Grön, gul? typ?

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Alldeles för många gånger.

Biter du på naglarna: hehehe

Röker du: Nej. usch

Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag.

Senaste låt du hörde: In your atmosphere (CLICK!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0