Denna skulle ut igår... =)

Vad heter du? Caroline
I mellannamn? Pass
Vart bor du? Gislaved
Trivs du där? kanske, lite ibland.
Brukar du läsa horoskop? hehe. Ibland men jag tror inte på dom
Har du körkort? Nehh, men jag fick mitt tillstånd idag, som vi har väntat på i veckooooor.
Äger du några converseskor? Hade
Favoritdjur? Alltså jag är nog ingen djurmänniska, Min hamster rymde ifrån mig och sen dog den och katten hoppade ut från mitt fönster och kom aldrig mera tillbaka, blääää
Vad spenderar du dina pengar på? Alldeles för onödiga saker.
Senaste konserten? ingen
Festar du mycket? Lite kanske
Sprit, cider, vin eller öl? cider, sprit
Brukar du bli för full? Neeh inte överdrivet
Antal kuddar i sängen? två, sover på en och den andra ligger jämte :R
Kan du baka bullar? hmmm. Bullar. Ne.
Bläck eller blyerts? Bläck, blyerts är bra för då kan man sudda om man skriver fel, men det jag skriver går ändå knappt att sudda för jag skriver så jäkla hårt, heheh.
Mc donald's eller burger king? nee, inget utav det.
Är du allergisk mot något? inget =R
Äger du ett busskort? nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Måste dricka grön, men blå är godare för det är mera kall. Någon fixide jag har fått för mig eller är det andra som tycker det med ???????
Vad åt du till frukost? Banan flour lack.. haha bläääää
Hur ser du ut idag? jeans, linne tjocktröja...
Har du haft sex idag? a med min katt
Nästa mål i ditt liv? - hmm
Vad såg du senast på tv? navy csi eller heter det så?
Hur svarar du i mobilen? Hej det är caroline..
Vem ringde du senast? kusinerna tror jag
Vad sa den du ringde? Kommer jag inte ihåg. 
Antal timmar sömn inatt? 7 tror jag (utan att räkna, sa först siffran som kom upp i huvudet!)
Sov du ensam? ja
Brukar du snusa? nej!
Vad innehåller din favoritnattmacka? Nattmackor är inte min grej..

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng:
jag?
Såg dig gråta: Senast var när jag tävlade förra helgen alltså... haha alla som kollade, som de kan gå... hahah
Fick dig att gråta: Ne det vill jag nog helst inte snacka om, igår var det iaf (Y)
Du delade en drink med: ?
Du gick på bio med: OH vad längesen, massa brudar
Du gick på stan med: strandbitch
Skällde på dig: Elias. Han kallade mig Dum apa. För att jag inte ville låna ut min data, snällllt va?!
Skickade ett e-mail till dig: Ingen aning..

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
ja
Bråkat med ditt husdjur? ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? nej

EXTRA STUFF...
Tar du droger?
ne aldrig ens funderat på att testa
Dricker du? händer
Vem är din bästa vän? Vet inte.
Vad är du mest rädd för? är inte rädd =D
Vilka kläder sover du i? tröja trosor
Vart vill du gifta dig? Neh ingen aning
Vem hatar du verkligen? hemlis
Har du varit kär? ja
Kör du bil? nej avstår helst, hahahah
Har du ett jobb? nej
Gillar du att ha folk omkring dig? Ibland men inte alltid..
Är du ett hälsofreak? Nee

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
haha säkert för länge sen när man var en liten plutt
Är du ensam nu? Ja :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? olika?
Vill du gifta dig? jadå!
Vill du ha barn? ja

FAVORIT...
Rum i huset?
Mitt rum köket är rätt bra med.
Typ av musik? Mixed shit
Månad? September såklart, juni juli agusti, december.. eller hur många får man välja?
Sten? Sten? morfars kompis heter sten, honom väljer jag till min favorit.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit?
aa
Köpt någonting? jooo
Varit sjuk? nej
Sjungit? ja för fan haha
Sagt "jag älskar dig"? nej
Velat säga till några att du älskar dem? nej
Träffat nån ny person? nej
Saknat någon? jaaa
Kramat någon? ja
Kysst någon? nej

SENASTE...
Låt du hörde:
heartless
Film du såg: Taken
Drink du köpte: ingen
Sak du stal: inget
Mat du åt: ja vafan åt jag, kommer inte ihåg :S
Gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig hahah

FÖRSTA;
Första bästa kompis:
Rebecca
Första jobb: Reklamen kanske?
Första inhandlade skiva: westlife haha
Första förälskelse: Simon hette han- vi var åtta år och skulle gifta oss en dag :)
Första begravning: Har inte vart på någon än så länge
Första piercing/tatuering: none eller öronen?
Första fiende: hahah

SENASTE;
Senaste människa du slog:
ingen seriöst iaf.
Senaste stora bussresa: stockholm? fast lääääääääääänge sen var det. SS då
Senaste långa telefonsamtal: Mammma
Senaste dusch: nyss 
Senaste irritation: ELIAS!!!!
Senaste glass: ÅH! vad har hänt med mig?! jag har inte ätit glass på jätte länge :(:(:(. M-å-s-t-e ha glass imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHHA kerstin :D

2010-02-18 @ 23:02:44
URL: http://mathielicious.blogg.se/
Postat av: Emanuel

"I mellannamn? Pass" Vilket vackert namn :)



"Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Måste dricka grön, men blå är godare för det är mera kall. Någon fixide jag har fått för mig eller är det andra som tycker det med ???????" Usch! Jag dricker i alla fall vit mjöljk, vad är det med er svenskar och er missfärgade mjölk? HeHE =)



"Vill du gifta dig? jadå!" Neeeej,, förgifta dig inte! Du har för mkt att leva för Caroline... ahaaa gifta dig, trodde frågan var om du ville typ dricka ett glas med gift o dö HeHE euhmmm tjena :)



"FAVORIT...

Typ av musik? Mixed shit" Usch! Mixed shit, blandat skit? Blandar du bajs och sen typ lyssnar på det eller? :S



"DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Köpt någonting? jooo" Hahahahha de typ ba: Har du köpt nått idag? O du typ ba: Jooo det har jag visst gjort! ARGH >=(. Hahahah de sa inte emot dig Caroline :D



"FÖRSTA;

Första jobb: Reklamen kanske? XD" Det låter intressant, berätta snälla :D Helt seriöst, berätta :D



"Första inhandlade skiva: westlife haha" Snusk! Hästlife Caroline, hästlife... HeHE ^^



"Senaste glass: ÅH! vad har hänt med mig?! jag har inte ätit glass på jätte länge :(:(:(. M-å-s-t-e ha glass imorgon!" HAhahahahahah Du kanske inte vet om det men glass är slang för fitta så aa mm du vill ha fitta idag :) Men du fick väl det igår när du o Stina spelade in filmen HeHE ^^ jag är så rolig =) Godmorgon Caroline :)

2010-02-19 @ 08:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0