Se på mig som du gjorde då, när jag var allt som du litade på.



HEY och GODMORGON. Idag är det måndag men också sista dagen på sommarlovet. Det känns ändå rätt bra. Ska bli skoj att börja igen, försöker man iallafall intala sig själv. Fast joo jag tror det blir bra. Har ju mina finisar där. Det blir BRA. Idag ska jag bara slappa, och lägga mig någorlunda tidigt. Undra om det är träning idag? Riktig träning alltså. Får ringa och höra med dom som vet, hehe. Nej nu ska jag gå och ta en låååååååång dusch och sen se till att äta något, för det kan inte finnas så mycket i min mage efter gårdagen. Fyfan, jävla migrän..

PPPUUUSS

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Mejla mig! :-D Länk till mejlen står i inlägget. Samlar alla inkommande mejl i en särskild mapp som jag senare går igenom.

2010-08-23 @ 21:25:00
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: hannah

åh tack desamma snygging :D <3

2010-08-23 @ 22:16:53
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0