over my head.


  • Namn: Caroline
  • Pepp just nu:  helgen kanske?..
  • Happening på gång: inget? haha
  • Jag älskar: glass.
  • Jag hatar:Tyska
  • Snyggast just nu: hhm
  • Om jag kunde skulle jag: träna mera :p
  • Het person jag vill känna bättre: ingen
  • Katter är: dumma
  • Snällast denna vecka: Många!
  • Person som gör mig engagerad: va?
  • Nån jag stör mig på: Stellan
  • Jag får ont i magen av/när: När jag äter för mycket glass. haha
  • Jag är rädd för: INGET!!!:D
  • Främling jag vill lära känna bättre: ingen?
  • Bekant jag vill pussa på: haha.
  • Jag pratade senast med: Mamma
  • Jag läser jämt folks internetdagböcker: blogg? eller aa!
  • Just nu är jag: ute
  • Just nu är jag inte: inne
  • Dömer folk efter utseendet: Ja, tyväääärr 
  • Är dödligt kär? nej
  • Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg?: nej?
  • Om jag var döende skulle jag: typ dö?
  • Har hemlig passion för: vilka tråkiga frågor ;( 
  • Jag blir kåt när: hahah what
  • Hälsning till nån babe: chacha
  • Är du snäll: Det tror ja 
  • Är du fåfäng: Ja
  • Är du blyg: Ja, ibland
  • Är du piercad: nej
  • Är du bestämd: haha nje 
  • Intressen: träna
  • Favoritdricka: Vatten, mjölk, cola? 
  • Vad gör du just nu: Svarar på dom här frågorna. 
  • Tre Senaste personerna du kramade: Haha! Bella, alexander hehu och elias!
  • Senaste person du ringde: Pappa
  • Senaste person som ringde dig: Mamma
  • Hur många speglar finns i det rum du är i: Ingen
  • Saknar du någon nu: Ja.
  • Vad köpte du senast: glass
  • När var du i en affär senast: idag
  • Vad har du för framtidsplaner: skolan? 
  • Vad drack du senast: cola
  • Har du stadigt sällskap: Jadå
  • Vill du ha barn: ja
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Ja om 8 dagar förfan!:DDD 
  • Har rakat dina ben någon gång: aa
  • Är du sugen på något nu: Nej tack   
  • Född? Ja, det är jag.
  • Var bor du? Gislaved 
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Ingen.
  • Hur vill du ha ditt kaffe? nejtack
  • Använder du hudkräm? Ja
  • Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? När det inte är något bra på tv så kollar jag på reklamerna (Y)
  • Vad jobbar du med? Jag jobbar med skolan 
  • Vad läste du för språk i skolan? Engelska, tyska
  • Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nej
  • Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand?Diskmaskin :p
  • Är du miljövänlig? vet ej?
  • Källsorterar du? nej?
  • Attraheras du av män med skägg? Jultomten!:D
  • Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Lite med handduk, sen får det självtorka.
  • Var brukar du handla dina kläder? Där jag hittar nåt jag gillar? mest jc och gina
  • Tycker du att du är snygg? nej
  • Micro-pop eller poppa själv? Jag råkar alltd bränna dom ;(   
  • Vad ska man göra i en dusch? Bli ren?
  • Är du bra på att laga mat? hahahaha, nej?
  • Har du några fobier? Nej förfan 
  • Har du några tvångstankar? nej
  • Tycker du att du har fin dialekt? HAHAH NEJ 
  • Hur märks det på dig att du är öppensinnad? Prata med mig?
  • Hur märker man av din charm? inte vet jag
  • Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? vet inte :P 
  • Brukar du baka? nej
  • Röstade du i det senaste valet? nej
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Ja
  • Är du mytoman? Nej v 
  • När åt du senast: nyss, glass ;) 
  • Vilken låt lyssnade du senast på: just nu pink its all your fault
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: nej 
  • Vad tycker du är fint? mycccccckeeeet
  • Vad tycker du är äckligt?   
  • fem stycken du senast fick sms från: Bella, jessica, jonas, pappa alexander :p
  • Har du pengar på mobil: Har jag alltid
  • Dödshjälp? det behöver jag inte?
  • Har du hög moral? Det varierar nog med ämnet.
  • Favoritblomma?: ogräs
  • Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara?  mig själv ;)
  • Favoritfärg? ROSA
  • Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Jag tror inte jag gjort nåt galet.
  • Slutord? Fan vad tråkig lista :)




  • Kommentarer
    Postat av: HAHAHA

    2009-09-10 @ 16:27:42
    Postat av: mathilda

    sötnos ju! :d

    2009-09-11 @ 10:11:09
    URL: http://tthisisreal.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0