idag? haha

Uppgång: 8.08, någongång där?
Sevärdhet: När alla ettor går rund med våra snygg data väskor! Vi är så jäkla stilrena =)
Lektioner: Engelska, matte, biologi, kemi och svenska. LÅÅÅÅNGA lektioner.
Lunch: inget
Upptäckt: Är rätt bra på formler?
Jobbiga: Mathilda är jobbig, sega fanskap!!!
Roliga: att jag ska sova strax!
Nono: heehe inget!
YesYes: Att imorgon är det torsdag
Måste: Läsa lite fysik, helst Innan jag somnar!
Samtal vid middagsbordet: Du dör inte av lite smör, osvosv..
Terapi: träning? typ?
outfit: haha okejdå, linne från gina, och kofta från jc,  jeanstights från klädstället ;)
Övrigt; Kattjävel, kom hem förfan så jag kan stänga mitt fönster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0