Jag vill inte ens tänka tanken på att förlora dig.






Hade tråkigt, haha!

Hejhej! sitter och snackar med lite folk på msn, otroligt, snälla. Mathilda ta åt dig, tack. Verkligen!
Samtidigt som jag försäker få ihop en liten text här, hehe. Aja skolan gick snabbt idag vilket var jätte skönt, vi gick bara till 13,15 tror jag, kanon! hihi Imorgon fyller jag 16 :D och vi ska fira mig imorgonmed.. =)
På lördag är det tävling, fast en dålig sak; jag har nog fått benhinneinflamation. Igen. Men ska göra så gott jag kan osv. Senare på lördag fest kanske? =D

puss!

Kommentarer
Postat av: J

<3

2009-09-17 @ 23:46:11
Postat av: Kaisa

Grattis på födelsedagen :))) <3

2009-09-18 @ 00:21:27
URL: http://kaaaaisa.blogg.se/
Postat av: mathilda

Ska jag ta åt mig? (a) Tack själv gumman! Grattis föreseten :) Och du är söt :) hehe <33

2009-09-18 @ 09:53:59
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0