I know you don't think that I am trying... but i do!

 


Idag ska jag;

Städa
, Mitt rum ser förjävligt ut, huh. Fast iof det kommer se likadant ut typ en timme efter jag städat som nu, haha.
plugga;(läsa 60 sidor i kim novak boken, och skriva en logg(?), tyska glosor, engelska text och glosor, matte, kemi och något mera(?) lite fysik kanske? fan måste köpa mig en kalender =).
Träna; ut och springa var ett tag sen =)
Duscha, platta håret osvosv...

Bra planer för en söndag, gillar inte söndagar. Dem är så himla sega och tråkiga. Och så finns det inte ett skit att göra typ, ehe.. Fast ändå är det lite bra ändå för det är då som man kan få saker gjorda, för att man inte har något annat att göra. haha, dålig formulering men aja.. hahah
:D


over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0