saknar sommaren....



Hejsan! Coolt att jag skriver med rosa text och en annan stil,  haha men iallfall. Dagen har spenderats med sara, haha. vi här väl egentligen inte gjort så mycket mera än att. Spela beta,  och bråkat med 35 åringar, haha vart är världen på väg när sånna som är 20 år äldre kallar oss kärrigar? haha =) hehe.
Vi har spelat golf och idag lyckades jag få bollen ÖVER deras häck, stolt typ. haha.
vi har kollat film, den heter alla älskar alicie, ap gammal men bra. sen typ ätit och varit ute på en promenix. najs. JUSTE en sak till, jag ska kanske följa med dom till sälen, undre hur fan det ska gå... haha :D Aja eftersom att klockan är så mycket nu så ska jag sova, jag vet att det är lov men jag har feting ånget på att jag inte pluggar så jag sover bort det onda :D:D  vi har tusen prov efter lovet, ,men iallafall... GODNATT! ♥

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

Söt blogg!



Allt bra med dig? :)

2009-10-28 @ 00:53:54
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg ^

2009-10-28 @ 10:40:34
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: SARA

hahaha, jävla kärringar som tror att de är något -.-

fan, ska du komma över så vi kan bråka ännu mer?

SÄLEN (L) haha, vi tar pulkorna i backen, och vi lär nog spendera dagarna i barnbacken, det blir kalas :)

VI ses snart, golf ju :)))

Pussssss <3

2009-10-28 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0