Where do you go and what do you do. When you lose everything you ever knew..



Idag har jag suttit med svenskan ungefär hela dagen, är klar för ett tag sen, skit skönt! Har bara en sak kvar att göra, kolla en film till imorgon, alltså en läxa... tror det blir i taket lyser stjärnorna. Fast behöver egentligen inte kolla på den igen eftersom att jag redan sett den typ sex gånger =D. Och eftersom att jag trodde att engelska glosorna var till idag så kan jag dom, (den var till nästa vecka!) helt soft typ. Nu är det bara fysik plugg som gäller, prov på fredag(!) 
 
Nu ska jag stänga av datan och göra mig iordning för sängen. Tidigare än vanligt? haha jag vet! =D
aja Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0