=D

1.Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv vad som står
4. Gör samma på varje fråga.

Vad skulle du säga om polisen tog din pappa?
Nej det behöver du inte ha.
vad säger du när jorden börjar skaka?
Tar du din dunjacka?
När bert karlsson kommer instegande i eran hall, vad säger du då?
Nej vanlig betyder kall bög... (MATHILDA ALLTSÅ)
När en ko står och betar era blommer skriker du?
skicka sms när du är framme.
När din partner berättar att han har haft ihop de med din bror säger du?
vill du sova hos mig inatt eller? :)<3
Vad säger du när djävulen kommer upp ur en avloppsbrunn?
Kan du låna mig tio spänn, hittar bara trettio..
Om en snygg kille/tjej säger att han/hon gillar dig, säger du?
hahaha det är väl gulligt? ;)
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
jag tror jag har gjort något cp. (resten av smset vill jag dock inte skriva =))
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej din kokta guldfisk, vad gör du?
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hahhaha din galning att va uppe såhär länge xd vad görru? ;P
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
A vi gör det fort ist pallar inte skogen..xD


Ja, jag har tråkigt! =)

Kommentarer
Postat av: tim

Vad säger du när djävulen kommer upp ur en avloppsbrunn?

Kan du låna mig tio spänn, hittar bara trettio..



hahah roligast jag haft idag

2009-10-18 @ 03:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0