Life is a journey constantly turning...


Hej. Skoldagen måste ha tagit slut på alla mina krafter. Haha =D För när jag hade träning sen efter var jag verkligen helt slut. Och när jag tänker efter så har vi nog nåstan gått 6-7 kilometer, (Och det är faktiskt ganska jobbigt att gå i skog!) ,kanske ännu mera? aja. Spelade med det nya racket idag och kom på att det är helt ok, trots färgen. haha ;(. NU ska jag försöka börja skriva på min svenska som skulle vara inne igår. Bra Caroline, bra! Sen måste jag ta mig något att äta och sen blir det sängen. Och jah känner att jag borjar bli sjuk också, det gör ont i mina öron, huhu. Kort dag imorgon, skit skönt men jag fasar eftermiddagen! haha =)
puss.


Kommentarer
Postat av: ellen

du är otroligt fin!

2009-10-22 @ 22:02:49
URL: http://ellenkrantzperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0