Did I make it impossible for one plus one to equals are two?

Hejhej. har nyss ätit och sånt! Pannkakor och glass, finns det något godare? :D haha. vi hade ju orientering idag och det gick faktist helt okej. På en timma och en kvart hade vi fixat banan, inte illa va? Ska strax gå och packatränings väskan så man har det gjort och leta fram min mp3, den är spårlöst försvunnen. huh. Helt konstigt för jag såg den imorse när jag virrade runt och letade kläder =) Efter träningen kommer kvällen förhoppningsvis bestå utav matte plugg, prov imorgon. På två kapitel. Men det ska nog gå bra ändå. Hoppas jag. Så det blir nog ingen mera data för min del idag, men alla vet ju att det är mycket lättare sagt än gjort :P

PUSSHEJ!

















Kommentarer
Postat av: Kaisa

göööööttt! haha tack :)

2009-10-02 @ 09:33:36
URL: http://kaaaaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0