Don't want you to feel like I take you for granted.



Hejsan. Bra + dålig dag.Skrev tyska prov imorse, kunde typ alla glosor bara, som hon LOVADE att inte skulle vara med på provet, tur för mig att jag kunde dom iallafall! Resten gick väl ungefär åt helvete, hii. Sen fick vi också tillbaka våra engelskaprov, ganska besviken när hon sa att det bara var ett G. okej jag vet jag suger på engelska men ändå! huh. ÄSCH skit samma. Bara jag gör bättre ifrån mig sen! imorogn ska jag upp och kolla min syn, hehe! och nästa vecka så ska jag ta sprutan.. vilket jag INTE vill... hatar sånt =) mes; jag. Ne men nu ska jag dra mig härifrån ut på en liten promenix! Puss.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Serri? & plugg nu, inga jääääävla datorer! =)

2009-11-10 @ 22:02:39
URL: http://mathielicious.blogg.se/
Postat av: Mathilda

råksed svarade i min blogg, orkar inte skriva om...

2009-11-10 @ 23:29:35
URL: http://mathielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0