You find it in the deepest friendship

I wanna know who ever told you I was letting go, the only joy that I have ever known. just look around
and all of the people that we used to know have just given up, they wanna let it go but we're still trying



VI är snygga =)

Haha fan vad roligt jag hade igår. Tack sandra och mathilda! :) Juste jag gjorde aldrig mina situps hann bara göra lite över hälften., dåligt. Får ta igen det någon annan dag. Funderar på att gå till jc imorgon och köpa en kjol antagligen vit eller svart men det lutar åt den vita. Snart ska jag och mathilda ut vet inte vad vi gör men något blir det väl, Och förresten då är det 26,7 grader! skönt.  Nu drar jag ut. PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: karolin

har någon sagt att du liknar Mischa Barton cause you do!

2009-05-03 @ 13:32:20
URL: http://onetreehillkarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0