Jag kan inte hjälpa dig upp kan inte lysa upp den väg du springer.

Vet ni vad jag drömde inatt?, det var hemskt. Det började med jag vaknade upp på morgonen, hade ont i hela kroppen och hög feber. Så gick inte till skolan.  Det var måndag och jag har träning varje måndag. Jag visste att jag inte fick träna eftersom att jag inte hade vart i skolan. Men ändå trots att jag var sjuk så sa jag till mamma att jag skulle ut och gå. Men jag gick och tränade istället. Det kändes som att jag blev tvingad till det, svårt att förklara men ah.
Träningen var inte så ansträngande så när den var slut frågade jag om det var okej om jag stannade kvar för träna en liten stund till, klockan var tio så han var osäker men tillslut gick han med på det. Jag var själv i hela sporthallen och började springa, runt i hallen, länge. Började bli trött men ignorerade det, tog fram min mp3 och satte på en hög volym för inte att höra hur snabbt mitt hjärta dunkade och hur jag flåsade. Sen kom det den där obehagliga smärtan i magen, som kramp men värre om ni förstår. det stack och rev ,mitt hjärta slog knappt inte. Det gjorde så ont att jag blev tvungen att lägga mig ner på golvet, kurade ihop mig och försökte skrika på hjälp, ingen kom, jag bara låg där helt själv. Det gjorde så ont och kändes verkligt, jag var rädd och trodde att jag skulle dö typ. Vaknade vid kvart i åtta, var helt iskall, mådde illa. Men det var bara att klä på mig och dra till skolan ändå*

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in =)

2009-05-29 @ 17:41:02
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Nikolina

tack din med! allt bra? :)

2009-05-29 @ 18:36:38
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0