we're losing daylight but i can't work any faster.

Tja Skolan gick sådär först so.. mest snack där, mycket prat och liten verkstad eller vad man nu säger. Sen idrott fyfan vad dåligt.. vi 'övade' innför konditionstestet som är nästa vecka och det känndes ärligt som om att jag sprang snabbt utan att stanna dessutom, men tiden vad kass. Jag borde kunna bättre. När jag sedan vad klar så mådde jag skitdåligt. Det kändes som att jag skulle svimma eller spy typ, kramper i magen det gjorde ont i ryggen och sånt..nte bra borde straffas  typ haha. Får väl ge mig ut själv och ta ett varv eller två  på elljusspåret kanske imorgon för vi slutar så tidigt.

Efter skolan hade jag och Sandra planerat att åka till europris men det var stängt,= ingen glass till mig :( Så vi gick in på lidl istället.. HAHA fyfan 100 kronor gick åt. Ingen behöver veta vad vi köpte det håller vi för oss själva ;).



Kommentarer
Postat av: sandris♥

HAHA ;D

om man kollar min blogg så ser man lite vad vi har köpt iaf (a) ;)

:*

2009-05-19 @ 20:05:56
URL: http://yeslifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0