Ingenting kan vara så rätt och ändå verka så lätt.

Skolan igår gick väl sådär mitt examensarbete är klart.. haha ska man skratta eller gråta? jag har gjort något iallafall, det  är nog huvudsaken.. fick lite hjälp av en snäll person eftersom att min text var i helt fel tysnitt osv..
Efter skolan var det planerat att jag skulle hem till Mathilda och plugga men icke sa nicke jag blev bjuden på chilitahi av mina kusiner. Skitkul!  Efter det så höll jag bokstavligt talat på att spy jag tror inte jag ätit så mycket på åroch dar. tack!
Sen drog vi till sara och jag ville såklart testa hennes lillebrosas såndär skateboard elr ni vet sån vi åkte på idrotten i skolan? jag har glömt vad dem heter,  först åkte jag lite när sara höll i mig sen skulle jag testa själv.. suck varför inser jag inte att jag inte kan?.. iaf jag ramlade på rumpan typ slog i huvudet och mina händer värker som fan.. tur nästan att man hade en tjock jacka som tål rätt mycket. haha. Men runt tio så drog jag hem till henne och vill han gå igenom några sidor i fysik häftet, härligt!  Idag ska jag dela reklam, duscha, plugga fysik , glass och göra en HEMLIG sak !  =)





HAHA, du tror att du är någon? fyfan du är patetsik. orka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HJÄLM BEHÖVER DU HA HIHIHI

2009-05-10 @ 08:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0