Time to pretend.


                                                                                                                                                                                                                   
Hej på er allihopa! =) Gårdagen sprenderades med Mathilda &Sandra
Som vanlingt numera?  Och jag lovar att vi har jävligt kul så oroa er inte! :*
Men iallafall efter mycket krux hit och dit så kom vi till sandra vid klockan tio? ah tror det.

Vår kväll blev väl sådär skit kul. Mina krav som jag hade gick tyvärr inte
 i upfyllelse men det var nära, väldigt. Sandra om du läser så skicka musiken på msn till mig
:D Förutom att det var kul så hade jag ångest hela kvällen för att jag inte stannade
hemma, med syrran! sorry. Men vad gjorde vi...?
haha det kan vi behålla som en hemlighet ett tag framåt..Elr? 
aja vaknade nyss och gick på toa och sånt såg att jag hade några utsmetade pussmunnar i ansiktet, snyggt!

skola imorgon med! suck jag orkar verkligen inte
men ändå det är inte så himla mycket kvar! Nu ska jag gå och duscha
 och efter det ska jag nog ut i solen, kanske PUSSSSSSSSShej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0