There's a story at the bottom of this bottle.

äckliga jävla ångest! dö


Dagen gick snabbt idag.. natinella och lite små saker, en bra sak är att jag har börjat uppskatta engelskan lite..pytte lite.
Håltimman var bäst! Chilitai, vilket symboliserar äckligt spy mätt och ont i magen, haha. Men GOTT SOM FAN! så är det lätt värt. Och jag fattar inte riktigt det där med colan? xd men bra ändå, visst sandra?:D

Jag fick köra Sandras moppe med =) hahah, inget att till lägga om det xd. Nu ska jag ut och springa lite ska se om sara hänger på eller så springer jag själv helt enkelt, skönt det med då kan jag springa till jag får blodsmak i munnen, haha. skojar. Men lika bra att springa eftersom att min vanliga träning snart är slut och dessutom är det konditions test snart med! btw, mina fina jeans tights  är sönder ;((( dom sprack.. antagligen som mamma sa att jag är för tjock Xd

Kommentarer
Postat av: Danni

okej najs, tack så mycket! hänt nått skoj idag då? kramar

2009-05-13 @ 16:46:15
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAAHHAHAHAHHAHAHA ÄGD

2009-05-13 @ 18:23:48
Postat av: sandris♥

det var roligt =)

<3

haha colan och när du körde moppe hahah :D

du blir bara bättre o bättre ju mer du kör =) ska jag hämta dig innan skolan i morgon? om jag inte är så seg då haha :D

2009-05-13 @ 21:03:57
URL: http://yeslifer.blogg.se/
Postat av: mamma

Sa jag inte alls :-( Älsklar dig

2009-05-15 @ 07:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0