meningslöst, men det finns alltid en lösning på det hela.

Hejsan hoppsan lillebror! =) igår skrev jag ett långt inlägg, ett långt jävla emo inlägg som jag inte hann publicera, för internettsladden drogs ut! Säger bara tur, tur att internet försvann igår! Ingen ska ens behöva veta, så tack antar jag!

Skolan var väl sådär idag nationella gick åt helvete aldrig har jag gjort så dåligt! ( okej,kanske) efter det  hade vi bara två lektioner kvar som gick snabbt, härligt! Fick skjuss hem från skolan idag med! ännu mera glad, tackar sandra!
jag har föresten AP kul på msn! hehe, Anteckna, bra att veta puss!

Kommentarer
Postat av: N A A D I A

Vill ba önska dig en skön kväll! :)

2009-05-05 @ 19:12:42
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0