Ja stackars han som aldrig gråter fast han släpar på ett höghus



Hej. suttit här och druckit litervis med vatten, känns som att det går rakt igenom kroppen., vilket det gör. haha.
Skolan gick snabbt idag, både bra och dåliga nyheter. fast jag är nöjd även med dem mindre bra sakerna, huvudsaken är att jag gjort mitt bästa.. Prov resultat osv. om jag får Vg på sista matte provet nu så är det mitt slutbetyg. kämpa. hehe. vg på tyskan med, otroligt vad det går frammåt. Sen var det no som jag inte var riktigt nöjd med, men det får duga. På hålet drog jag och Sandra och käkade på chili thai, mums. Kollade lite i affärer, sånt där nödvändigt, roligt. dagen outfit var rosa! =))  Mer har jag faktiskt inte gjort idag. Nu ska jag gå och göra mig iordning för natten, trött som fan. puss. ♥



Stackars den som inte bryr sig stackars hon som aldrig fryser och alltid får vad hon vill ha Ja stackars hon som har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0