Varför är världens bästa fråga, och därför är världens sämsta svar.




Hejhopp. Sitter här och kollar lite på skor som jag hade tänkt beställa hem! Synd bara att allt man vill ha, nästan) Finns inte och då kommer det att levereras den 26 JULI, suck det är nu jag behöver skor, inte om en månad. dåligt. Men ska bara ha något som jag kan ha och gå i när vi är i skara. Men jag har väl mina små funderingar. Vet nog vilka det blir trots allt. Efter jobbet idag drog jag till jc, fick med mig något litet där ifrån.

Mamma fyller år idag och därför ska jag inte sitta vid datan, eller vänta var det ett svar? jaja ibland borde man få använda det. Så nu ska jag ut och göra sådär typ ingeting. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0