Heaven is a place nearby. So theres no need to say goodbye.




Vart ute med Mathilda, haha, ni vill nog inte veta vad vi gjorde, men min cykel fick ta en hel del stryk, Först utsätts den för en typ 70 gradig backe? haha typ 10, men ändå. Sen blir den dumpat i en buske, som Petter förövrigt tyckte var fin, eftersom att han fann min cykel! woho.
Men det kändes som om vi gick tillbaka i tiden när vi sprang runt där, kan inte rikigt beskriva den känslan, huhu. Men roligt hade vi, och jag kan tillägga att mathilda är väldigt bra på att smyga och sånt där med gömställen, som bakom stenar och annat dylikt fixar hon galant! haha. Jag var nog inte lika duktig, mina inbillningar är nog felet. Men det är en helt annan historia och den kan vi faktiskt ta en annan gång. :)
Nog om det här nu för klockan är 01;43 och nu är jag inte trött men har bestämmt att jag ska sova ändå. Ska upp i någolunda tid imorogn och väcka mathilda och se om det blir något Jönköping eller inte. Hon var inte så pepp på det men man kan alltid hoppas. åh vad jag babblar nu ska jag säga hejdå till alla på msn och hoppa ner i sängen PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0