you got it dude.




Hej. Jobbet gick ganska snabbt idag, konstigt att jag tyckte att det gick super snabbt igår. och bara 'snabbt idag' Det är ju sex timmar varje dag. Och klockan går aldrig snabbare. Eller? HAHAH. Nej jag tänker inte berätta min lilla hemlighet. Den ska jag faktiskt ha hemlig. För annars är det ingen hemlighet, visst? jaja. Det var absolut inte en rolig dag om jag får säga det själv. När man förlorar på uno mot två fyra åring, då är det illa. Eller man kan ju få det att låta en aning bättre. Jag gjorde så att dom skulle vinna med mening och det slutade med att jag kom sist med ca 20 kort kvar i handen..Japp. Fan vad bra jag är egentligen när jag lyckas göra så att dom vinner. lätt. Ja, om det ska låta ännu bättre, så vann jag faktiskt.
 
Nu ska jag ut med min cykel, trevligt va? Men först så ska jag ringa ett samtal. suck.  haha. hörs!


Life always dumps something that makes things worse. There are no rules in this self-help universe. It's never what you were expecting to find. There's darkness ahead and there's darkness behind.


Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej! Hoppas att du har haft en bra dag :)

kram, http://esth.blogg.se

2009-07-02 @ 21:05:07
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0