Together we'll make it through somehow


charmig bild.

Skolan gick snabbt idag. Bara få dagar kvar i skolan nu. Idag fick vi lämna tillbaka skåpsnycklarna. Skit skönt att slippa tänka på det. Men ändå, sorligt, haha. Lite betygsnack och jag är jävligt nöjd. Härligt. Lite höjningar här och där skadar aldrig. tvärtom. Man blir glad. 

Imorgon har vi alagsdag. suck. På ryttarvallen ska vi vara. Tråkigt låter det som. Vill ha det som vi alltid haft innan. Tokarp, bad, sol, tävlingar och priser. Vad är ryttarvallen mot det? haha, inget.  Men vi får ju inte vara nära vatten, vi kan ju drunka.
  
Jag fattar inte.  Vad händer? Det är så jävla svårt. Att inte visa någoting. Att vända sig om och visa ett leende när man inte ens är glad? Bara för att inte visa någoting. Ingen vet. Ingen. Igår var det så jävla jobbigt. Jag skakade. Grät. Flera gånger. Såhär har det aldrig vart innan. Jag hatar det här alltså. Och en viss person gör saken inte bättre, ditt beetende alltså. Jag kan väl inte göra annat än att skratta åt dig. Du tror att du är bäst. Och att du kan göra precis som du vill, patetiskt egentligen. Du skämmer ut dig hjärtat. Ta åt dig om du läser det, om du vill. Gör som du vill. För jag bryr mig inte. hah.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

söt

2009-06-08 @ 19:53:01
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0