sit down it's just a talk



Hejsan, hur mår ni?
Idag jobbade jag på dagiset som jag säkert skrev innan. Inte så farligt ungefär 10 ungar, ganska självständiga och fyllda med energi, söta små barn helt enkelt. Dem klagar aldrig och är hur snälla som helst! soft.
Okej riktigt så är det inte, jag har nog aldrig i hela mitt liv behövt spela så mycket spel som jag gjort idag. Och inte heller behövt läsa böcker som en jävla tok till ungar som inte ens förstår innehållet. Men det spelar ingen roll för det är bara nio jobbdagar kvar nu. Visst är det bra att någon ser 'jobbet' som något positivt, för dem flesta klagar ju och vissa kan jag förstå, haha mathilda xd Jag har nog haft turen och inte fått det jobbigaste. haha. och det är bra att vi tjänar en extra slant! :DD.

Idag efter att jag hade jobbat följde jag med Mathilda och gjorde en sak. haha. Sen for vi vidare hem till mig och.. vad gjorde vi? hämtade pengar och sen mötte vi sara och åkte till jc. Köpte inte så mycket, bara tights och ett långt vitt linne. Sen till skokompaniet köpte ett par skor, haha! Han som jobbade där ville vara snäll mot mig så jag fick inte betala fullt! huhu tackar som fan! Sen åkte vi bara till lindex och köpte lite hemligt. HAHA.

Japp, har precis duschat, skönt som fan och nu ska jag gå och göra en kopp te och efter den ska jag nog lägga mig och sova för jag ska ju som sagt jobba imorgon. Vi ska ut på en utflyckt och plocka blommor! kul va? puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0