Jag ser ingen genväg, ingen självklarighet.



Suddigt värre.

Hej hopp. Idag har jag vaknat, ätit frukost, suttit vid datan, fikat, kollat på spiderman (favoriten i repris för typ fjärde gången) alltså inte min film, sovit, sprungit runt, ännu mera data, ätit middag, haft tråkigt och bestämt mig för att gå en promenad med bamse ch ta med kameran, gått VILSE. Fått skjus hem.

För att få det att låta en aning bättre så kan jag säga att jag inte gick visle, Jag orkade inte gå bara och ringde efter skjus men råkade bara inte veta vart jag var,- enkelt.

Imorgon ska vi åka hem, det ska ärligt talat bli skit skönt, Och på måndag börjar jag jobba med! Wiho. Nu ska jag ut puss.

Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Låter som en helt okej dag iaf!:)



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-20 @ 23:50:37
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Mikk

Fin blogg (:

2009-06-21 @ 02:10:27
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0