vi tar åt oss. Som in i helvete tar vi åt oss.

Antingen gör dom oss starkare eller så trycker de ner oss totalt, .
- så är det.

Idag har jag jobbat kom hem halv tre som vanligt. Det var träning idag. Hade glömt bort det, men kom på det tjugo över 6 när jag såg att jag hade ett missat samtal på mobilen ifrån mia. hehe tackar att du ringde. Så det var bara att byta om och ta cyklen dit. Haha märker ni att jag blivit lat? orkar inte ens gå till ip från mig, Det är typ 100 meter, Men jag hade ju somsagt bråttom. haha. Aja kan säga att det var JÄVLIGT skönt att träna och det var ett tag sen(?) Vi sprang en km på tid är nöjd, eller ganska tror jag fick 3, 48. Nästa vecka ska det fan vara bättre! pepp. Haha. Sen typ armhövningar, situps och ah allt sånt där på tid. Och sen 15 15, 20 gånger. Tror faktiskt att ingen förstår men ta inte illa upp. ;D  Men iallafall skönt att vi har sommarträning. Sen ringde Sara och frågade om jag vill hänga med och ta ett kvällsdop. Helt okej. Lagom kallt, allt som saknades var solen som gömde sig någonstans.

Nu ska jag borsta gaddarna ;) och hoppa ner under täcket och SOVA. Hur härligt? härligt. Godnatt alla små potatisar där ute. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0