Vi slåss som små barn i sandlådorna.





Hej. Haft en bra dag? Efter jobbet åkte jag och mathilda upp till samhället och jag köpte den där vita tyllkjolen som jag velat ha, hur länge som helst? och ännu ett sånt linne. Ett rosa. Sen åkte jag hem och plockade undan lite och sedan kom sara hem till mig och då fick jag för mig att prova kjolen haha hon tyckte att den såg lite emo ut.. haha och någonstans där, började jag ogilla den lite grann. Och ännu mera när sandra säger att jag ser konstig ut. Haha. Men det var bara tillfälligt.. som tur var. haha. Ska iallafall sy in den en aning eftersom att den är lite förstor i midjan. Jaja.  Det blir bra. Har på mig den nu faktiskt måste klippa bort prislappen så att jag inte råkar gå ut med den på mig, haha.

Var ute innan och hämtade den sista tvätten, hehe. Vem är duktig, jag eller jag? :D Åh hörde att mamma kom nu, med mat från chilithai. Gott. Ska kila upp och äta lite nu, puss!


Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

fin outfit:P

2009-07-03 @ 01:29:41
URL: http://www.wheresyourdignity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0