Ok it's alright with me.

Dålig uppdratering här på bloggen, jag vet! Men det är bara tillfälligt. Just nu iallafall. Jobbet tar den mesta tiden och så är det ju sommarlov! Och 30 grader ute vem vill sitta vid en data då? Nej inte jag, hehe. Väntar på att sara ska komma hem vi kanske ska åka och bada(?) Hon spelar golf IGEN för typ sjätte dagen irad.. hur fan orkar man? Suck... Jag förstår mig inte på golf. Vad är meningen med det egentligen? Man går och slår på en liten boll och går efter den. typ? Varför slå iväg den då? hehehehe, Fast det är säkert skit roligt egentligen om man fattar lite mera  Vad vet jag. Alla golf lirare kan ju ge mig lite information ;DDD haha, Och varför skriver jag ens om GOLF i min bogg? Sätter en punkt här fan så att jag inte skriver mera.


Men måste berätta en sak. Idag kom jag på att winerbröd eller vad det heter är faktiskt ganska gott. Ätbart. Haha, har inte gillat det innan, eller inte ätit det så bara. Jag äter fan med ögonen, om det inte ser gott ut så står jag hellre över, Man ska alltid smaka. Hehe! Fast man ser ju, jag lär mig än.  Nu ska jag ut och sola. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Almedina :)

Caroline! somsagt wienerbröd har alltid varit goda, kom ihåg det :D(Y)<33

2009-06-24 @ 16:47:28
Postat av: SARA

Gumman, du förstår dig inte på golf, men vi proffs vet hur det går till.

jag har en bok här åt dig som du ska läsa, varje kväll om golf och hur det fungerar från amatör till proffs.

Men du kommer aldrig att bli som oss, tyvärr <33



sov gött älskling, jag är ett proffs, och förblir ett proofs, du är redan bra som du är. glöm golfen :):)

2009-06-24 @ 22:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0