all those tears that i cried.

Dagen har spenderats med Mathila och Sonja, hehe.  Vi åkte till kvantum och köpte massor med godis... Juste pepsi köpte vi med förutom sonja som är udda och dricker cola ;DD aha  drog hem till mig och kollade på I taket lyser stjärnorna, OCh jag visste inte ens att vi hade den filmen hemma, mamma sa det nu, idag. SEG. haha.  Förövrigt så var filmen ganska så bra och vi hade det trevligt, haha right? Och nu kom jag på att jag glömde min uppsats hos Mathilda igen. Suck. Men eftersom att jag är så pass snäll så tänkte jag att du kunde få behålla den om du vill. Det kan ju bli ganska trevligt att läsa om min gammelmorfar. Vad vet jag, nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, kommer nog ett litet inlägg strax  igen. =)

Kommentarer
Postat av: flickan som dricker cola

JAG ÄR INTE UDDA ;O pepsi är för fjollor :D <33

2009-06-15 @ 16:54:22
Postat av: Pätter

COOOOOOOOOOOOOOOOOLA!!!!!!!!!!

2009-06-16 @ 02:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0