we get lost in the back of our minds.



Dagen har vart kanon! Vaknade runt nio och gick upp och fixade frukost. Sen efter det så låg jag och stekte i solen ett tag! Sen kom Sara och tvingade mig hänga med och bada. Haha okej nu ljög jag. Hon frågade om jag ville och jag ville. haha onödigt att säga det ens. Fast det är väl bra att jag säger till när jag ljuger. =)) Kul var det, och mycket bätte än att sitta hemma. Japp. Bilder kommer. Och så har jag väl inte gjort så mycket mera idag. inget märkvärdig. En helt okej söndag- haha. Imorgon så kommer min mobil att ringa runt sju för jag ska jobba! Härligt värre. Endast fem dagar kvar och det är jävligt skönt. Nu orkar jag inte sitta uppe mera för man vill ju komma upp imorgon med, godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: klara

vilken fin bild! :)

2009-07-04 @ 20:43:32
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0