Varför ska jag skriva det här, när du kan skriva det bättre?


Hejsan hoppsan. Vet ni vad jag håller på med? Städar och rensar bland mina kläder. En hel del ska kastas. Tänkte att jag ska klippa sönder ett par jeans som sedan ska bli shorts, vi får se hur det går, haha.  Ibland känner jag typ för att kasta allting och köpta nytt. För hur skönt hade inte det varit på en skala? haha. Aja nu ska jag fortsätta och sen ska jag bara ta det easy, det är fredag. Inget jobb imorgon, eller jo juste men ändå slipper gå upp klockan kvart i sju och kan sova i 2-3 timmar extra. Haha.  Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: sandris

vart jobbar du? =)

2009-06-27 @ 00:00:28
URL: http://yeslifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0