Att våga är att förlora fotfästet för en stund, att inte våga är att förlora sig själv.


Det här får bli ett kort inlägg har mycket att göra, men ändå blir datan första valet? Blev ingen skola idag, kanske sa det igår (?) haha. Sitter här med te, ovanligt? Vet ni jag tror att jag har lyckats vaknat ungefär en gång i timmen i natt- jobbigt faktiskt, fast bra att jag vaknar när man inte får luft, hehe. Man vill ju inte dö precis. Nej måste klä på mig och ta något att äta och sen borsta tänderna, och lite annat. Nu blev det stressigt. Som vanligt numera. PUSS.


I never asked for help, I take care of myself, I don't know why you think you got a hold on me. And it's a little late for conversations


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0