sluta ljug för dig själv dumma unge...

... De orden sitter som klister i mitt huvud. Fortfarande. Men någon slags framgång måste väl ske ändå, bättring här tack!

Hejsan, dagen har gått segt men inte som igår iallafall, jag tror nog att en en hel dag i en bil gör att man blir väldigt seg och då får man tråkigt resten av dagen om man inte anstärenger sig till max? eller låter jag för smart nu? eller bara otroligt osmart.. välj själv. haha. Men iallafall blev väckt i lagom tid runt sisådär halv nio snåret, på ett ganska normalt sätt av min underbara lillebror Elias, han kom nämligen och slog på mig ;(, Och skrek 'vakna bajsunge'  tills jag vaknade,tack! Jag tror faktiskt inte att ni vill veta något mer av min härliga dag den började ju så otroligt bra som ni säkert läste, så ni får nöja er. Men nu är klockan prick 12 och jag sitter i min 'egna' säng i den här husvagen men den bärbara datan, kan det bli bättre? Har börjat inse att det faktiskt är ganska mysigt att sitta i en husvagn och ännu bättre när man hör hur det ösregnar utanför? hehe eller kanske bara något jag fått för mig. Börjar bli trött och funderar på att sova men tänkte stanna uppe lite till ändå. Fast nu ska jag nog avsluta det är inlägget så att det inte blir alldeles för mycket, Om mina tankar och så, man vill ju inte fråmstå som något man inte vill, kan man säga så? haha. Godnatt puss. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt haha

2009-06-20 @ 12:22:15
URL: http://israas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0