Skratta inte åt mig, skratta med mig.


Okej. Ibland tänker jag inte riktigt helt fullt ut. haha. Men har funderat lite på det här. Kolla rådjudet på bilden är inte det ganska likt en giraff.? Okej. Menar inte likhet med halsen eller kroppen men ansiktet,öronen typ. Jag vet att en giraff är större och längre! Men Erkänn lite lika iallafall va? Rådjur kankse är släkt med giraffer? typ minigiraffer. hehe. Eller?

Japp ganska mycket frågor som virrar runt i min hjärna. Men just nu sitter jag här och dricker sockerdricka! kall sådan och det är jävligt gott :*Haha när  jag var hos sara så skulle hon lära mig 'hur jag blir en bra golflirare' på deras baksida, fattar ni? G-O-L-F, J-A-G? haha missade bollen ;( haha! Så ni behöver inte veta hur det gick mera. =)

Haha. Visst är min blogg otroligt intressant numera? haha det märks ;) mitt läsarantal har ökat med ett tiotal! haha wierd. Nu ska jag fortsätta kolla bloggar. PUSS

Kommentarer
Postat av: SARA

Du och jag på golfbanan, HAHAHHAHHA jorden kommer att gå under om dfu ska stå där och skratta och slå i luften xD

Du är bäst, ändå om vi tänker bort golfen :)

rådjur och giraff är INTE släkt.

jag vet, jag studerar animal planet på tv väldigt noga xD

Klockan 21.03 börjar rådjur programmet på animal planet. checka in det, för din egen skull.



puuuuuuus söötto :) <3

2009-06-24 @ 22:39:21
Postat av: caroline

HAHAHAHA. sluta ;( jag har fan skills på golf, den sista bollen kom över eran häck. Det är ju fan kanon! HAHAHA, sara jag trodde typ att jag hade gjort en ny upptäckt tack för den ;)



puss!

2009-06-24 @ 22:46:49
URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

fin blogg :D



snart är tävlingen slut så passa på att tävla du oxå du får en länkning i bloggen och vinner du så får du en hemlig pressent , de ända du behöver göra är en idolbild :D

2009-06-25 @ 00:16:46
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0