jag känner mig dum när jag skriker på dig som om du vore döv, med det är inte med min mening.

Igår var vi i tokarp och badade igen! lite no plugg och lite annat små kul. Sen var jag och Sandra på plånboks jakt. Vi satt på en bänk och väntade på en person. haha waste. men sant. Och sandra säger att det står någon i det lilla fönstret, ett ansikte som kollar på oss. Låter jävligt dumt, men jag kollade och det var faktiskt så som hon sa. Kan säga att vi satt där och lipade och vågade inte kolla mot fönstret. Efter ett tag så fick sSandra super mod och gick för att kolla nära om det verkligen var som vi hade sätt.  haha. Säger såhär; jag har nog aldrig lipat över en blomma förut. (Y) inbillningar, det känns som att jag är 5 år! ;)

Men iallafall strax ska jag till skolan och efter skolan blir det liseberg för hela slanten, hur kul? Nu ska jag gå och lägga fram lite saker till sen, kolla igenom no papperna och packa idrottskläder och sen skynda mig till skolan. Nu vet ni det.

.
Mathilda har lyckats med det omöjliga, kolla bara bilden.

Kommentarer
Postat av: Elina

Kul med Liseberg!!

2009-06-03 @ 10:57:42
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0