He loves her definitely maybe.



Tjena, vaknade upp med världens halsont. Eller ah har haft ont ett tag, det har kännts helt svullet, men inte såhär. Mamma är ute och köper hals tablatter. haha. Köpte det där hippiebandet igår. Detta och likadana blåa var det enda som fanns kvar och sånna som jag redan har då. Tror inte jag kommer att använda det men ändå. Haha. Funderar på att slinga håret snart lite mera ljusa slingar för er som ville veta. Förresten så skrev jag ett ganska långt inlägg igår, men kunde inte publicera det. det ligger i mitt utkasst, tills jag tar bort det. Eller något annat. Hoppas att det blir fint väder idag.
Det ser ganska soligt ut nu men man vet ju aldrig, nej nu ska jag sluta dela med mig sån här onödig fakta och ta tag i min reklam som ska ut. haha där kom det lite till. puss. :*

Kommentarer
Postat av: sandris

jaa, ni ska hälsa på mig! =DD

2009-06-06 @ 14:45:54
URL: http://yeslifer.blogg.se/
Postat av: t

fint hår du har:)

händer i sommar då?

2009-06-06 @ 16:09:08
URL: http://tmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0