Det var inte mening att jag skulle tycka om dig från första början, men nu gör jag det.


Sitter här och lyssnar på musik. Börjar om en timme sådär. Bolldag idag, även fast jag är sjuk så kan man ju inte svika klassen? nej nu får jag bita ihop och försöka göra det bästa av situationen. Baseboll är vad vi ska spela. Det är svår, reglerna sitter inte helt. Och så är det svårt att träffa bollen med, haha.


Nu hör man dem där uppe igen. Varje dag, flera gånger om dagen så hör man det. Vill ni veta hur jobbigt det är? Och ni tror att jag vill må sådär som hon, ni måste vara sjuka. Dumma i huvudet allihopa.



Kommentarer
Postat av: Binh Nguyen

Oh okej, det låter ju bra! =) Du börjar ju isåfall i samma klass som Mathiiis, hihi ;P Jag har valt arkitekt-linjen! =)

2009-06-13 @ 12:47:50
URL: http://binh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0