Well they don’t know a friend like you.


Tjena grabbar.
Haft en bra dag? Det har jag. Den har spenderats med Mathilda, första gången på ganska länge? det behövdes haha. Vi åkte och köpte glass och dagen blev ganska händelserik men ändå inte, om man nu kan säga så. Vi åt glass, kollade tv. Pyntade hennes rum med lysrör, haha. Sen mublerade vi om , jag är nöjd med min insats ;D även fast jag inte gjorde mycket mera än att kolla på? haha jo hjälpte faktiskt till lite :D Sen blev det film, en läskig sådan. Och någonstans där, så bara råkade vi skapa universums bästa 'sak' haha En sak som ni boys kan använda.Det gjorde vi på undefär fem minuter, Kanon eller? Japp Pengarna kommer att rulla in och vi kommer tjäna tio siffriga tal i månaden, slå den? haha.

Nu ska jag slita mig härifrån och dra mig till sängen. Klockan är strax över ett och jag borde sova. Fast det ska jag inte riktigt än, ska läsa liiiiiiiiite. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad fin du är:)

2009-07-09 @ 13:01:37
URL: http://nnattiiz.blogg.se/
Postat av: mariana DG

sööt

2009-07-29 @ 16:40:32
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0