You dont know.

jag suger på att uppdratera.. jag vet! Just nu iallafall har det rätt bra här i värmdö. Finns folk i min ålder och inte bara bebisar och gamlingar. Haha. Idag har vi kollat på massvis med filmer och sen har vi badat, skit skönt! och mysigt. Ska strax gå och äta mat och sen tänkte jag fråga om dom ville gå och ta ett kvällsdopp,igen)  haha Det är 19 grader i vattnet, det är väl rätt varmt? eller? äh det funkar iaf. På måndag ska vi kolla på Aik-gais på råsunda. Ska nog bli kul. hehe. Aja nu ska jag gå  hejdå!


Kommentarer
Postat av: hannah

hoppas vi ses på måndag! :D

haha nu måste vi heja på vårat trogna lag! :D

2009-07-26 @ 00:44:49
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/
Postat av: hannah

jah hihi :DDDD

nej jag har ingen aning vart vi sitter, det är nog ingen i min familj som vet ännu haha. vi ska hämta ut biljetterna imon precis innan matchen så vi får se vart vi sitter :) <3

2009-07-26 @ 21:48:03
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0